Питання на співбесіді мусять ставитися в обидва боки. IT Delivery Manager поділився списком корисних питань до роботодавця
IT Delivery Manager Юрій Пузіченко переконаний, що йдучи на співбесіду кандидат мусить ставити питання до потенційного роботодавця, а не лише відповідати на питання рекрутерів.
«Інтерв’ю це не іспит, що ви мусите скласти. Його можна порівняти з першими побаченнями, де визначається, наскільки ви та компанія підходите одне одному. Важливо сформувати ваші особисті очікування до майбутнього місця роботи, та підібрати відповідні питання», — зазначає Пузіченко на своїй сторінці у LinkedIn.
Він поділився з підписниками тими питаннями, які він зазвичай ставить сам:
Як у вашій компанії організований процес оцінки ефективності та перегляду зарплати?
«Чим детальніша буде відповідь на це питання, тим краще. Відсутність чіткого процесу та зрозумілих правил гри для мене — це червоний прапорець», — підкреслює Пузіченко.
Які результати очікуються на випробувальний період?
«Це питання допоможе зрозуміти, наскільки ваші можливості збігаються з очікуваннями компанії», — пояснює IT Delivery Manager.
З якими проблемами доведеться стикнутись на цій позиції?
«Не буває ідеальних компаній/проєктів/замовників. Чесна відповідь дозволить визначити негативні аспекти потенційного місця роботи, або цікаві виклики», — вважає айтівець.
Скільки у вашій компанії працівників, які працюють довше 5 років? Завдяки чому вони залишаються?
«Чи є в компанії потенціал стати для вас стабільним місцем роботи на довгі роки? Дивимось по тому, наскільки шаблонною буде відповідь», — зазначає Пузіченко.
Як би ви змалювали ідеального кандидата на цю позицію?
«Відповідь допоможе вам „допродати“ себе: проговорити та підкреслити саме ті якості/досвід, що найбільше цікавлять інтерв’ювера», — резюмує він.
Раніше ми писали, що айтівець Юрій Пузіченко створив соцмережу добрих справ CarmaLift. Основна відмінність його соцмережі добрих справ — це система взаємодії. Замість класичного лайка користувачам надається можливість обмінюватись кармою.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі