Як створити IT-резюме, на яке відреагують Reddit, Airtable, Dropbox, AirBnB і Robinhood. Вдалий експеримент

Американська розробниця Анджеліна Лі склала резюме, на яке відповіли 90% роботодавців які його отримали. Розповідаємо, як їй це вдалося.

Залишити коментар
Як створити IT-резюме, на яке відреагують Reddit, Airtable, Dropbox, AirBnB і Robinhood. Вдалий експеримент

Американська розробниця Анджеліна Лі склала резюме, на яке відповіли 90% роботодавців які його отримали. Розповідаємо, як їй це вдалося.

Що сталося

Американка за допомогою консультацій від рекрутерів та IT-професіоналів написала резюме, на яке не отримала жодного запрошення на співбесіду. 

Тоді дівчина вона зважилася на експеримент, щоб зрозуміти, чи читають взагалі по той бік монітора інформацію про претендентів. Вона склала фейкове резюме, яке розіслала в кілька солідних компаній.

Що написано в резюме

«Поліпшену» версію — з жартами й нісенітницями — дівчина виклала на Reddit разом з відповідями від рекрутерів.

Ось кілька прийомів, які використовувала американка.

  1. Дівчина назвалася вигаданим ім’ям
  2. Вона назвала себе «знавцем» творчості порноактриси Мії Халіфа.
  3. Розповіла, що на роботі спритно варила на всю команду каву
  4. Повідомила, що у виші поставила рекорд за кількістю перекинутих одним махом стопок горілки.
  5. У графі освіти Лі вказала Каліфорнійський університет в Берклі, а серед колишніх роботодавців значилися Instagram, LinkedIn, Zillow і Microsoft.

Всі вшиті в лист посилання були на рікролл.

«У резюме було все — від імен порнозірок, визнання в майнінгу крипти на корпоративних серверах і зараження генітальним герпесом колег до організації стрибків у мішках. Мені передзвонили з 90% компаній», — поділитися Анджеліна Лі з Daily Californian

На фейк повелися рекрутери з таких компаній, як Reddit, Airtable, Dropbox, AirBnB і Robinhood.

«В IT все так влаштовано»

За даними видання, у більшості великих фірм і компаній списку Fortune 500 для фільтрації резюме використовуються автоматизовані системи. І такий експеримент добре демонструє, як просто обдурити їх помилковими даними й «пролетіти», маючи відповідний досвід і кваліфікацію.

«Я отримала підтвердження того, що всі в ІТ і так вже знають: Згадка FAANG в резюме відкриває всі двері. Якщо у вас там є Google, можете скільки завгодно рикролити рекрутерів», — прокоментувала розробниця.

Слезы рекрутеров. Какие IT-специалисты в супер-дефиците: топ вакансий
Сльози рекрутерів. Які IT-фахівці в супер-дефіциті: топ вакансій
По темі
Сльози рекрутерів. Які IT-фахівці в супер-дефіциті: топ вакансій
10 историй о том как проходят пьяные неожиданные религиозные и случайные собеседования в IT
10 історій про те, як проходять п’яні, несподівані, релігійні та випадкові співбесіди в IT 
По темі
10 історій про те, як проходять п’яні, несподівані, релігійні та випадкові співбесіди в IT
«Мама сказала что я могу больше зарабатывать». 25 курьезных мини-историй от IT-рекрутеров
«Мама сказала, що я можу більше заробляти». 25 курйозних міні-історій від IT-рекрутерів
По темі
«Мама сказала, що я можу більше заробляти». 25 курйозних міні-історій від IT-рекрутерів
Топ-5 фраз которые не стоит говорить на собеседовании. Личный опыт Павла Вейника
Топ-5 фраз, які не варто говорити на співбесіді. Особистий досвід Павла Вейника
По темі
Топ-5 фраз, які не варто говорити на співбесіді. Особистий досвід Павла Вейника

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua | IT України.

Читайте також

IT-компанії — це бульбашка? Чекати на крах ринку  чи ще зарано хвилюватися?
IT-компанії — це бульбашка? Чекати на крах ринку чи ще зарано хвилюватися?
IT-компанії — це бульбашка? Чекати на крах ринку чи ще зарано хвилюватися?
Про мильну бульбашку на технологічному ринку говорять давно, і хоча капіталізація IT-корпорацій продовжує зростати, аналітики допускають кінець їх монополії. Більш того, кожні 30 років список найбільших глобальних компаній оновлюється майже повністю. Чи вдасться Apple, Meta (Facebook) і Amazon зламати цей тренд? 
Бажане за дійсне. Джуніори часто видають себе за міддлів. Чому так відбувається і що з цим робити?
Бажане за дійсне. Джуніори часто видають себе за міддлів. Чому так відбувається і що з цим робити?
Бажане за дійсне. Джуніори часто видають себе за міддлів. Чому так відбувається і що з цим робити?
Повідомленням про те, що кадровий ринок в IT-галузі перегрітий, вже нікого не здивуєш. Айтішники потрібні всім, і чим досвідченіший, матеріший — тим краще. І в цьому випадку молоді фахівці не упускають можливостей видати бажане за дійсне й запропонувати свою кандидатуру щойно увійшовшого в IT junior-фахівця замість такого бажаного middle. Простими словами: кандидати намагаються обдурити рекрутерів, видаючи свої скіли як більш просунуті й досвідчені.  Чи часто таке трапляється в компаніях? Пів року тому ми писали, що middle часто видають себе за senior. Але таке практикують й на початку кар'єри айтішників.  dev.ua поспілкувався з українськими IT-рекрутерами і HR-фахівцями, і з’ясував, що амбіцій молодому поколінню, яке щойно прийшло в IT,  —  не позичати.
Американська IT-компанія AIBY відкрила офіс у Києві на 100 співробітників
Американська IT-компанія AIBY відкрила офіс у Києві на 100 співробітників
Американська IT-компанія AIBY відкрила офіс у Києві на 100 співробітників
«Мені по приколу знаходити талановитих дітей». Учні житомирського вчителя інформатики працюють в IT з 10 класу і перемагають у конкурсах. Яскрава історія Миколи Тарасюка
«Мені по приколу знаходити талановитих дітей». Учні житомирського вчителя інформатики працюють в IT з 10 класу і перемагають у конкурсах. Яскрава історія Миколи Тарасюка
«Мені по приколу знаходити талановитих дітей». Учні житомирського вчителя інформатики працюють в IT з 10 класу і перемагають у конкурсах. Яскрава історія Миколи Тарасюка
Житомирському вчителю інформатики Миколі Дмитровичу Тарасюку 38. Він має 17 років педагогічного стажу, володіє мовою програмування C#, а також знається на візуальній частині оформлення сайтів. Цікавиться робототехнікою, ардуіно, стопмоушен анімацєю, роботою над короткометражними фільмами. Микола Дмитрович працює під брендом «Mitrich „crazy-teacher from Ukraine“». Він придумав його сам, оскільки на рівних спілкується з учнями, вчить їх самостійності та виховує десятки переможців міжнародних технологічних конкурсів. На уроках це менеджер, партнер, друг, фасилітатор. А вчитель — вже на перерві. «Для мене по приколу знаходити дітей, що навіть у не найкращій школі можуть реалізуватися як в елітному навчальному закладі», — каже він, додаючи, що його 17 школа в Житомирі — далеко не в лідерах у рейтингу ЗНО. До речі, його учні ще зі школи працюють в IT-компаніях. dev.ua поспілкувався з унікальним IT-педагогом, який, попри великі перспективи й високі зарплати в IT не полишає вчительську ниву, прагнучи робити наступні покоління кращими. 
1 коментар

Обговорення

Коментарів поки немає.