Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉

Українські механіки розбирають старі Tesla, щоб під'єднати електроприлади до акумуляторних батарей

30-річний український бізнесмен Олександр Бенца раніше купував на страхових аукціонах США розбиті Tesla та завозив їх в Україну, щоб відремонтувати та продавати. Тепер його механіки дістають з цих автомобілів акумуляторні батареї, щоб ними заживити електроприлади в місцевих будинках під час блекаутів.

Залишити коментар
Українські механіки розбирають старі Tesla, щоб під'єднати електроприлади до акумуляторних батарей

30-річний український бізнесмен Олександр Бенца раніше купував на страхових аукціонах США розбиті Tesla та завозив їх в Україну, щоб відремонтувати та продавати. Тепер його механіки дістають з цих автомобілів акумуляторні батареї, щоб ними заживити електроприлади в місцевих будинках під час блекаутів.

Бенца виявив, що електрики здатні розділити батареї, зняті з Tesla, на кілька акумуляторних систем, пише Financian Times.

Кожна система, виготовлена ​​таким чином, має потужність 5 кВт·год. Цього достатньо для роботи світла та електрообладнання київської квартири протягом 10 годин. 

За словами Олександра Бенца, стара Tesla, включаючи вартість доставки, коштуватиме майже $10 000. Її можна перетворити на 12 батарей, а також продавати деталі. Свій бренд він назвав Українські автономні системи (Ukrainian Autonomous Systems).

Частину він продає без націнки армії, але більшість його клієнтів — цивільні. За останні два місяці попит зріс від майже нульового до захмарного, і Бенца очікує, що він зросте з наближенням зими.

«Те, що ми бачимо зараз, це лише маленький, маленький, маленький шматочок. Те, що ми побачимо взимку, це буде дуже велика проблема», — сказав Бенца.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Як встановити домашні СЕС і ВЕС скільки це коштує та чи вигідно користуватися енергією сонця і вітру в Україні. 15 нагальних питань про альтернативні джерела енергії під час блекаутів
Як встановити домашні СЕС і ВЕС, скільки це коштує та чи вигідно користуватися енергією сонця і вітру в Україні. 15 нагальних питань про альтернативні джерела енергії під час блекаутів
По темi
Як встановити домашні СЕС і ВЕС, скільки це коштує та чи вигідно користуватися енергією сонця і вітру в Україні. 15 нагальних питань про альтернативні джерела енергії під час блекаутів
Учені розробили маленькі сфери для альтернативного живлення які можуть замінити сонце й досягти 60-кратної потужності
Учені розробили маленькі сфери для альтернативного живлення, які можуть замінити сонце й досягти 60-кратної потужності
По темi
Учені розробили маленькі сфери для альтернативного живлення, які можуть замінити сонце й досягти 60-кратної потужності
За шість місяців 2024 року в Україні стрімко зріс попит на електромобілі:  VOLKSWAGEN ID.4 — найпопулярніша модель серед нових авто TESLA Model 3 — серед вживаних
За шість місяців 2024 року в Україні стрімко зріс попит на електромобілі: VOLKSWAGEN ID.4 — найпопулярніша модель серед нових авто, TESLA Model 3 — серед вживаних
По темi
За шість місяців 2024 року в Україні стрімко зріс попит на електромобілі: VOLKSWAGEN ID.4 — найпопулярніша модель серед нових авто, TESLA Model 3 — серед вживаних
Читайте також
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
«У США тестувальник може отримувати $100 000 і навіть $500 000 на рік». Історія релокейту дніпровської IT-родини, де чоловік працює в EPAM, а дружина влаштувалася в Tesla
Марк і Вікторія Терещенки — IT-подружжя. Він працює на позиції Lead Test Automation Engineer у компанії EPAM, вона — Software QA Engineer у Tesla. У серпні 2021 року пара разом з 1-річним сином здійснила релокейт до США за L візою. Ми зв’язалися з українською родиною та поговорили про труднощі переїзду, зарплату в Америці та специфіку роботи в компанії Ілона Маска.
Завжди «під рукою»: власник Tesla вбудував у себе чіп, щоб відкривати автомобіль (і не тільки)
Завжди «під рукою»: власник Tesla вбудував у себе чіп, щоб відкривати автомобіль (і не тільки)
Завжди «під рукою»: власник Tesla вбудував у себе чіп, щоб відкривати автомобіль (і не тільки)
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
«Життя — це більше, ніж просто вирішення однієї проблеми за іншою». Ілон Маск написав колонку в китайському медіа. Які плани техногенія на найближче майбутнє? 
Бізнесмен Ілон Маск написав колонку про сталу енергетику, мозкові імпланти та дослідження космосу в китайському виданні, що належить національній агенції з контролю за інтернетом та цензурою. Англійською текст переклав журналіст китайського держвидання «Сіньхуа» Янь Лю. Ми адаптували допис українською.
1 коментар
Українка стала Software QA Engineer в Tesla. Як проходила співбесіда і які умови роботи
Українка стала Software QA Engineer в Tesla. Як проходила співбесіда і які умови роботи
Українка стала Software QA Engineer в Tesla. Як проходила співбесіда і які умови роботи
Українка Вікторія Терещенко стала Software QA Engineer в Tesla. У блозі на DOU вона розповіла, як проходила співбеседу і які умови роботи в американській компанії. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.