Вікторія ГорбікРобота
18 травня 2023, 16:32
2023-05-18
Стартувало велике дослідження щодо ментального здоров'я українських рекрутерів у 2023 році. Як долучитись
Українська IT-компанія CleverStaff, яка розробляє ПЗ для рекрутингу, запрошує рекрутерів України взяти участь у дослідженні «Ментальне здоров’я українського рекрутера 2023».
Українська IT-компанія CleverStaff, яка розробляє ПЗ для рекрутингу, запрошує рекрутерів України взяти участь у дослідженні «Ментальне здоров’я українського рекрутера 2023».
Дослідження створене, щоб з’ясувати, що впливає на емоційний стан фахівців і виявити болі, які можуть стати причинами вигоряння.
«Наш багаторічний досвід свідчить про те, що на певному рівні технологічних покращень вже недостатньо для позитивного впливу на психологічний стан користувачів. Саме тому ми хочемо розібратися, що впливає на емоційний стан спеціалістів і знайти рішення, які допоможуть покращити професійний добробут рекрутерів», — зазначив засновник CleverStaff та ідеолог гейміфікації Володимир Бархата.
Компанія повідомляє, що отримані відповіді будуть проаналізовані, а результати дослідження — поширені серед усіх учасників опитування та зацікавлених структур з метою спільного вдосконалення професії.
Взяти участь в опитуванні може будь-який український рекрутер, сорсер і HR-менеджер. Для цього потрібно заповнити форму.
Про CleverStaff
CleverStaff — київська компанія-розробник, яка створює розумні системи підбору персоналу, і забезпечує автоматизацію процесу. CleverStaff заснована Володимиром Бархатою у 2014 році в Одесі.
Співбесіда в Google, Epic Games і Affirmоп. Розробник назвав 10 найпоширеніших запитань, що ставлять рекрутери цих компаній і оптимальні відповіді до них
«Виправданий захід задля майбутнього». Як Project-менеджерка на піку карʼєри покинула роботу та через «усвідомлене безробіття» переосмислила своє життя
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти.
Репост новин змушує нас вважати себе розумнішими, але це не так. З лідерами думок теж працює, показує нове дослідження
Обмін новинними статтями з друзями та підписниками в соціальних мережах спонукає людей думати, що вони знають про теми цих статей більше, ніж вони знають насправді. І це працює з активними користувачами Facebook, що ставить під сумнів обізнаність ваших улюблених лідерів думок. Про це свідчить дослідження вчених з Техаського університету в Остіні. До речі, обов’язково покажіть цю статтю своїм друзям і репостніть у соцмережах.