🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Наталя ХандусенкоGameDev
28 березня 2025, 09:51
2025-03-28
Ubisoft створює дочірню компанію вартістю 4 млрд євро за підтримки китайського холдингу Tencent
Французький виробник відеоігор Ubisoft Entertainment SA створює окрему дочірню компанію, до якої ввійде підрозділ, що займається розробкою Assassin’s Creed, Far Cry і Tom Clancy’s Rainbow Six. Вартість новоствореної компанії оцінюють у близько 4 млрд євро або $4,3 млрд. На тлі такої новини акції Ubisoft Entertainment SA злетіли на 20%.
Французький виробник відеоігор Ubisoft Entertainment SA створює окрему дочірню компанію, до якої ввійде підрозділ, що займається розробкою Assassin’s Creed, Far Cry і Tom Clancy’s Rainbow Six. Вартість новоствореної компанії оцінюють у близько 4 млрд євро або $4,3 млрд. На тлі такої новини акції Ubisoft Entertainment SA злетіли на 20%.
Китайський Tencent Holdings Ltd. інвестує 1,16 млрд євро у придбання 25% акцій нової компанії, яка матиме ліцензії на інтелектуальну власність ігор в обмін на роялті, йдеться в заяві паризького виробника відеоігор, повідомляє Bloomberg.
Ця угода є вотумом довіри з боку Tencent, яка вже володіє 10% акцій Ubisoft, після кількох складних років, що минули після послаблення карантинних обмежень у зв’язку з пандемією. Оцінка підрозділу в 4 млрд євро перевищує поточну вартість групи, а це означає, що Tencent вважає, що акції групи недооцінені.
До складу нової дочірньої компанії ввійдуть команди, що працюють над іграми, а також контролюватимуть бек-каталог і всі нові ігри, що перебувають на стадії розробки. Очікується, що угода буде закрита до кінця 2025 року.
«Це фундаментальний крок у зміні операційної моделі Ubisoft, який дасть нам змогу бути гнучкими й амбітними», — сказав у заяві генеральний директор Ubisoft Ів Гільмо. Ubisoft використає кошти, отримані від продажу, для погашення боргів і підтримки інших франшиз.
Assassin’s Creed Shadows вийшла 20 березня й отримала загалом позитивний відгук. Хоча компанія не розкрила конкретні цифри продажів нової гри, вона повідомила в дописі на LinkedIn, що запуск перевершив попередні частини. За даними агрегатора Metacritic, перші рецензії склали в середньому 82 бали зі 100.
«Розробка ігор — це завжди проблеми». Історія випускника ХПІ, який став senior-геймдизайнером та автором коміксів, і тепер знає про ігри все
Геймдизайнер Андрій Заколодний з дитинства любить відеоігри та ще школярем намагався їх створювати. З переїздом в інше місто та вступом до університету це бажання дещо відійшло на другий план. Але в результаті життя склалося так, що Андрію вдалося попрацювати у відомих на весь світ студіях, прикласти руку до Assassin’s Creed Valhalla і дорости до senior-геймдизайнера, а паралельно ще й свій комікс англійською видати.
Про нюанси роботи в ігровій індустрії, різницю між Gameloft та Ubisoft, особисті прагнення до кращого, творчі пориви та багато іншого — у його історії.