Випускник КПІ запустив сервіс для генерації контенту і планує заробити $1 млн за три роки

Випускник економічного факультету КПІ Олександр Волошин за свої 27 років був найманим працівником всього два тижні. «Я працював в кол-центрі тільки для того, щоб отримати навички спілкування з абсолютно різною цільовою аудиторією. Мені подобається спілкуватися з людьми, вільно пересуватися й створювати щось цікаве», — відверто каже Олександр. Як типовий представник молодого покоління Олександр стверджує, що графік з 9 до 18 — не його історія.

Більш того, він створив стартап, в якому змусив працювати на себе нейронні мережі. Його розробка Postello генерує контент для соціальних мереж і управляє ним. Такий сервіс, стверджує Олександр,  — знахідка для бізнесу і якісна заміна ледачим копірайтерам. 

Як працює сервіс, скільки коштує користування ним і які вершини в майбутньому зі своєю розробкою має намір підкорювати Олександр, він розповів журналісту dev.ua.

Залишити коментар
Випускник КПІ запустив сервіс для генерації контенту і планує заробити $1 млн за три роки

Випускник економічного факультету КПІ Олександр Волошин за свої 27 років був найманим працівником всього два тижні. «Я працював в кол-центрі тільки для того, щоб отримати навички спілкування з абсолютно різною цільовою аудиторією. Мені подобається спілкуватися з людьми, вільно пересуватися й створювати щось цікаве», — відверто каже Олександр. Як типовий представник молодого покоління Олександр стверджує, що графік з 9 до 18 — не його історія.

Більш того, він створив стартап, в якому змусив працювати на себе нейронні мережі. Його розробка Postello генерує контент для соціальних мереж і управляє ним. Такий сервіс, стверджує Олександр,  — знахідка для бізнесу і якісна заміна ледачим копірайтерам. 

Як працює сервіс, скільки коштує користування ним і які вершини в майбутньому зі своєю розробкою має намір підкорювати Олександр, він розповів журналісту dev.ua.

Що таке Postello

Postello — це інструмент для створення, редагування та управління контентом для соціальних мереж бізнесу. Він допомагає підприємцям з мікро- і малого бізнесу зі створенням контенту для соціальних мереж, щоб вони могли показати свою присутність онлайн, і таким чином підвищити довіру до своїх товарів або послуг. 

Користуватися MVP-моделлю можна безкоштовно, але частина функцій буде недоступна, повна версія відкриватися після оплати в $49,99 на рік. Безкоштовна версія передбачає генерацію до 10 постів на місяць для соціальних мереж, їх відправку і редагування.

Платна версія на додаток до цього передбачає надання контент-плану, безлімітну генерацію і редагування постів, а також редагування зображень.

Шлях до мільйона

Олександр Волошин 

Волошин зацікавився IT в дев’ятому класі завдяки братові, який вивчав кібернетику в інституті ім. Т.Шевченка і допомагав Олександру готуватися до вступних іспитів. «Заодно брат показав мені, як працює SQL, розповів, як створюються сайти, що таке Amazon Web Services, база даних, аутентифікація. Це і стало базою розвитку свого бізнесу й розуміння роботи подібних процесів», — розповідає стартапер. Він упевнений, що до 30 років, тобто протягом найближчих трьох років, стане доларовим мільйонером.

До Postello Волошин встиг як Project-менеджер створити з нуля проєкт з проведення будівельних онлайн-тендерів і був співзасновником у проєктах з лідогенерації та outbound на західному ринку. Також він розбирається в торгівлі криптовалютами. «Основним інструментом продажів були розсилки через емейл та професійну мережу Linkedin. Ми багато згаяли часу на те, щоб створювати персоналізовані листи, а будь-які затягування термінів призводили до того, що я не міг виставляти нашим клієнтам нові чеки, і тому я почав наполягати на автоматичній генерації тексту», — розповідає Олександр про те, як виникла ідея створення такого сервісу. 

Перед пандемією, у 2020 році Олександр сепарувався від партнерів, з якими працював над проєктом лідогенерації.

«Після роздумів і паузи в два місяці в квітні-травні 2020 року я сформував остаточну ідею продукту і попрямував в USF — Український фонд стартапів», — розповідає він.

Заявку на пітч стартапів юнак подав самостійно як єдиний фаундер.

«Експерти фонду оцінили ідею високими балами, але сказали, що потрібно залучити ще двох фаундерів з технічним та маркетинговим бекграундом, які розділять віру у проєкт, щоб додати ідеї вагу. Потрібно було, щоб в ідею повірив і інвестував хтось ще, а не тільки я», — говорить Олександр. 

Своїх компаньйонів він зустрів на іспанському акселераторі Demium Startups. Зараз серед кофаундерів Postellо — СМО Надя Мальцева, СТО Олександр Студеняк, СРО Олександр Дученчук і СЕО Олександр Волошин.  У команді також є два розробники, один з яких працює на опціоні, і чотири дівчини, які тренують нейронну мережу.  

Зліва направо: СРО Олександр Дученчук, СЕО Олександр Волошин, СМО Надя Мальцева

Як це працює

Згенерувати контент в Postello можна за лічені хвилини, використовуючи однойменний додаток. Зараз, за словами Волошина, платформа дотренує вже існуючі мовні алгоритми для написання контенту для соціальних мереж.

Postello

Фахівці Postello за допомогою технологій, заснованих на машинному навчанні, тренують нейромережі, щоб вони давали потрібний контент. Методики навчання не розголошують.

«Це таємниця, і в цьому наша конкурентна перевага. У будь-якої компанії, яка працює в AI/ML сфері, в цьому і є основна цінність», — зазначає Олександр.

За його словами, поточна версія MVP виглядає так: користувачем забиваються 5-7 ключових слів англійською мовою, які відповідають характеристикам продукту або послуги. І через 3-4 секунди система генерує пост. «Середній розмір такого повідомлення — 120 символів — визначений тим, що це середній розмір найпоширенішого до прочитання контенту», — розповідає Олександр. 

За його словами, пост можна перегенерувати багато разів, але у середньому для отримання відповідного контенту користувачі оновлюють результат тричі. Також доступна функція редагування фінальної версії контенту.

Волошин розповідає, що додаток поки доступний тільки англійською, оскільки стартап використовує доступ до підключення програмного інтерфейсу (API — application programming interface) мовної моделі GPT-3 (Generative Pre-trained Transformer 3) до свого сервісу. Оплата за користування мовної моделі, яку використовує Postello, $250 на місяць. 

Модель являє собою алгоритм обробки природної мови й працює за принципом автодоповнення найбільш ймовірних продовжень по введеному початку тексту.

Кому потрібна англомовна нейронка

Цільова аудиторія, на яку працює Postello, — малий і середній бізнес, self employed і всі люди, яким не потрібен унікальний tone of voice, але необхідна постійна присутність у соцмережах, щоб клієнти бачили там активність, говорить Олександр. «У цю ж групу входять SMM-щики, які бачать в цьому сервісі можливість економії свого часу», — додає він.

Розробкою вже користуються близько 1000 англомовних користувачів. Динаміка місячного приросту користувачів на платформу +14%.

«Тобто в середньому на ресурсі в день реєструється як мінімум один користувач. Далі для розвитку проєкту потрібно просування», — говорить Волошин.

Похід за грошима

А для цього потрібні гроші та зв’язки. У жовтні 2020 року Postello отримав грант від Ukrainian Startup Fund $25 000. На ці гроші зробили MVP-версію.

Перші зароблені на продукті гроші стартап отримав завдяки особистим контактам фаундера — клієнт сплатив $3 050 за послуги на рік вперед. «На той момент ціна послуг була $300 на місяць, $50 — плата за setup fee. Клієнт займався установкою й обслуговуванням кондиціонерів в штаті Іллінойс, і брав участь в Customer Development стартапу. Середня оплата пересічному SMM-щику в США близько $500, тому вкладення в Postello було на той момент вигідним», — розповідає Олександр.

Під час пітчу це також зіграло на руку стартапу, і довіра у вигляді оплати на рік вперед з боку цього клієнта допомогло Postello переконати суддів і виділити стартапу фінансування. 

А ще через рік Олександр Волошин представляв Postello на IT Arena у Львові. «Я особисто погано виступив. Мені не сподобалося. Розпереживався. Але зробив висновки й пішов далі», — самокритично, але спокійно говорить юнак.

Стартапер зазначає, що йому спочатку важливо було потрапити на трансляцію, яку будуть дивитися інвестори та акселератори. 

«Ключовим моментом участі служив нетворкінг і контакти. У стартапу вже є робоча бізнес-модель і обрані напрямки розвитку, Далі для просування стартапу потрібно розширення ключових зв’язків», — говорить він.

13 жовтня засновник представив своє дітище на пітчі USF для отримання гранту в розмірі $50 000, де виступали стартапи на стадії посівного фінансування. «Не вистачило зовсім небагато, щоб увійти до наглядової ради Фонду — 1,5 бала, проте це був найкращий і підготовлений мій виступ за рік активних виступів та пітчів», — говорить він. Зараз Волошин сфокусувався на закритті раунду по залученню венчурних інвестицій. Подробиць він поки не розповідає.

Олександр Волошин пітч USF 13.10.2021

«На початку запуску я вирішив для себе, коли буде 500 користувачів, які платять, то можна буде сказати, що бізнес-модель реально працює», — згадує засновник. 

Але Postello вже заробляє. На цей час у Postello понад 1100 користувачів, і 40 з них платять. Регулярний місячний дохід, або MRR (Monthly Recurring Revenue) стартапу, близько $2 000.

Що далі

Олександр на шляху до мільйона хоче запропонувати користувачам два варіанти використання Postello, крім безкоштовного.

Перше — за користування стандартною повною версією продукту братиметься щомісячна оплата, це скоріше підійде для окремих осіб, дрібних і середніх компаній.

Друге — для великих компаній формуватиметься індивідуальний оффер з можливістю кастомізації самого сервісу під потреби клієнта (B2B Enterprise).

Як тільки Волошин залучить гроші, він має намір оновити продукт на підставі анкети, заповненої користувачами, запустити можливість використання зображень, у тому числі додати редактор для них, запустити функцію додавання фотобанку на партнерських засадах. 

Також фаундери планують впровадити в Postello іспанську мову — другу за поширенням у світі.

Також Олександр замислюється над тим, щоб додати можливість використання платформи й для російськомовної аудиторії, яка налічує близько 100 млн користувачів в день.

«Але для російськомовної моделі питання в конкуренції і в якості мовних алгоритмів», — говорить він.

Молчаливый копирайтер и дефицит «печенек». Украинский стартап знает как будет выглядеть реклама в Facebook в будущем
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенек». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
По темі
Мовчазний копірайтер і дефіцит «печенек». Український стартап знає, як виглядатиме реклама у Facebook у майбутньому
Узнай меня если сможешь. Львовские студенты натренировали нейронные сети на распознавание лиц
Дізнайся мене, якщо зможеш. Львівські студенти натренували нейронні мережі на розпізнавання облич
По темі
Дізнайся мене, якщо зможеш. Львівські студенти натренували нейронні мережі на розпізнавання облич
Айтишник из Днепра создает искусственный интеллект для помощи людям с ментальными расстройствами
Айтішник з Дніпра створює штучний інтелект для допомоги людям з ментальними розладами
По темі
Айтішник з Дніпра створює штучний інтелект для допомоги людям з ментальними розладами

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал — dev.ua | IT України.

Читайте також

Як живе Verbit з українським R&D вартістю $2 млрд. 5 важливих фактів про компанію
Як живе Verbit з українським R&D вартістю $2 млрд. 5 важливих фактів про компанію
Як живе Verbit з українським R&D вартістю $2 млрд. 5 важливих фактів про компанію
23 листопада компанія Verbit з українським R&D залучила $250 млн інвестицій в серії Е і збільшила оцінку вартості до $2 млрд. Про це ми писали тут. dev.ua поспілкувався з R&D-директором компанії в Україні Антоном Прядко та іншим представником компанії і дізнався подробиці про те, як працює система, які фахівці потрібні в київському офісі і куди планують витратити залучені інвестиції.
Оголошені стартапи-переможці IT Arena 2021
Оголошені стартапи-переможці IT Arena 2021
Оголошені стартапи-переможці IT Arena 2021
2 коментарі
USF обрав 10 українських стартапів для презентації в Португалії. Хто серед переможців
USF обрав 10 українських стартапів для презентації в Португалії. Хто серед переможців
USF обрав 10 українських стартапів для презентації в Португалії. Хто серед переможців
Grammarly відкрила доступ до API та презентувала платформу для розробників
Grammarly відкрила доступ до API та презентувала платформу для розробників
Grammarly відкрила доступ до API та презентувала платформу для розробників

Обговорення

Коментарів поки немає.