Костянтин Вечір

Клієнт на відстані кліку: що потрібно зробити з комунікаціями, аби вони працювали на вас

Description

Костянтин Вечір, В2В-директор Київстар:

У своєму попередньому блозі я розповів, як можна використовувати АІ, машинне навчання, великі дані та інші сучасні технології для якісного аналізу інформації про цільову аудиторію та як це може допомогти в продажах. Проте це лише перший крок на шляху до клієнта. Наступний — комунікація з ним. 

Читати далі

Як знання про клієнта допомагають збільшувати продажі та як цьому допомагають хмари, AI, Big Data і machine learning

Description

Костянтин Вечір, В2В-директор Київстар:

Незалежно від того, на якого клієнта спрямована ваша пропозиція — на кінцевого споживача чи на бізнес — ви маєте постійно його аналізувати і збагачувати свої знання про нього.  

Читати далі

Воронка продажів: неочевидні інструменти, загальновідомі аксіоми та інсайти для менеджерів з продажів

Description

Костянтин Вечір, B2B-директор «Київстар»:

Воронка продажів — класичний інструмент для комерційних підрозділів, проте використовувати його можна по-різному — залежно від того, звертається до роботи з ним організація чи комерційний керівник, або ж безпосередньо менеджер із продажу.

У попередньому блозі я зробив акцент на користі роботи з воронкою для керівників і компаній. У цьому ж розповім про інсайти та функціонал, який буде корисним самим акаунт-менеджерам. Користуючись цією інформацією, вони зможуть структурувати свою роботу з клієнтами та навіть збільшити власний заробіток.

Читати далі

Воронка продажів: прописні істини та неочевидні інсайти, корисні для організацій

Description

Костянтин Вечір, В2В-директор «Київстар»

Продовжуючи серію блогів про продажі на ринку В2В, на цей раз я хотів би привернути увагу до воронки продажів як до одного з аналітичних інструментів, який дає можливість, по-перше, усвідомити поведінку потенційного клієнта і по-друге — отримати показники, які будуть характеризувати діяльність підприємства та команди.

Читати далі

Ідеальний акаунт-менеджер у B2B-індустрії: як підприємству навчити свою команду

Description

Костянтин Вечір, В2В-директор «Київстар»:

Підготовка продавців у B2B-бізнесі є одним із ключових моментів, який прямо впливає на відносини з клієнтами, а, відповідно, і на продажі й успіх розвитку самого підприємства.

Читати далі

5 найбільш поширених чинників, які ускладнюють відносини з клієнтами В2В

Description

Робота на В2В-ринку докорінно відмінна від продажів товарів чи послуг кінцевому споживачу. Щоб отримувати тут кращі результати, потрібно чітко розуміти, як будувати відносини з клієнтом і часто на це йде набагато більше часу, ніж може здатися на перший погляд. Взаємодія з таким споживачем — це більше про тривале надійне партнерство, а не про разовий продаж товару. Тому тим, хто працює у форматі пропозицій «бізнес для бізнесу» доводиться враховувати багато чинників, які можуть вплинути на успішність угоди.

Читати далі