🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Ігор Вишневський Робота
26 грудня 2024, 15:18
2024-12-26
«Мені сподобалося, що мене звільнили. Зі скандалом, криками, істерикою». Head of SEO розповів, що керівники компаній не хочуть чути правду. Чи згодна з ним ІТ-спільнота
Head of SEO Денис Левчук розповів історію свого звільнення на одному з проєктів, яка, з його слів, сталася через те, що керівник не хотів чути від нього правдиву оцінку ситуації.
«Мене звільнили. Не скоротили, а саме звільнили. Вперше. Ніколи не міг би подумати, що мені сподобається. Десь із рік тому був залучений до одного проєкту на парт-тайм. Був звичайним виконавцем, в управління не ліз, та і не цікаво було. Через певний час проєкт відколовся, багатьох скоротили, мені запропонували перейти на фултайм і очолити його. Умови цікаві, необхідна команда зібрана, погодився», — пояснив Денис Левчук ситуацію своїм підписникам у LinkedIn.
Однак, як зазначає Левчук, через місяць його звільнили, бо у розмові з керівником він дозволив собі не надто оптимістичні оцінки ситуації і різне бачення.
«Виявляється, які б результати ти не показав як виконавець, яким би хорошим менеджером ти не був, не можна казати шефу правду. Справжні причини тих чи інших проблем деякі керівники не хочуть чути. У них все має бути ідеально або стандартно — конфліктів немає, проєкт росте, всього вистачає і „покращувати“ нічого не потрібно. Ось так все повинно бути, або навіть краще», — прокоментував Head of SEO.
Зокрема, як розповідає Левчук, він насмілився сказати керівнику правду щодо того, що бюджет треба збільшувати, а для реалізації низки функцій не вистачає людей чи деякі з них потребують заміни.
При цьому звільнення, зі слів спеціаліста, відбувалося дуже емоційно: зі скандалом, криками та істерикою.
«Але не зрозуміло, хіба не можна було просто спокійно пояснити, чому не можна/не хочеться вирішувати питання?», — ставить риторичне питання він.
Водночас, ІТ-спільнота по різному оцінила цей випадок у коментарях. Більшість дописувачів підтримала автора допису, але були і ті, хто допускав, що він міг бути не правим.
Lead Flutter Developer Євген Бешкаров вважає, що така оцінка стану справ на проєкті може свідчити про намагання покращити ситуацію, і керівництво навпаки мало би це цінувати, але так трапляється не завжди.
«Реальність така, що намагання щось покращити може сприйматись як особиста образа, зверхність і так далі. Уви. Якщо пощастило з цим не стикатись, то у вас зрілий менеджмент і колектив. Це треба цінувати», — зазначає він.
Agile Delivery Manager Олексій Дрозд додає, що йому доводилося бути і по ту, і по іншу сторону барикади, тож він теж вирішив поділитися своїм досвідом.
«Зазвичай керівництву важливо „зберегти обличчя“ перед колективом. Майже завжди проблеми, що озвучуються, відомі заздалегідь, але швидких і очевидних рішень не існує. Чи потрібно звільняти такого працівника? Звісно, ні! Бо правду й так знають всі інші, але він має мужність про це сказати відкрито, бо йому не все одно на розвиток компанії. Постає питання, що робити з цими проблемами та цим працівником далі:) Практика показує, що позитивне рішення одне — надати більше свободи та відповідальності», — переконаний айтівець.
Python/Rust Engineer Павло Савчук висловлює припущення, що пропозиції дописувача були правильними, але це ще не значить, що бізнес міг їх «перетравити».
«Не завжди правда сприймається напряму. Уявіть, ви — лікар. Прийти до пацієнта і сказати „вам треба операція, інакше все розвалиться“ — це одна стратегія. Інша — пояснити, як саме лікування допоможе вижити, показати декілька рішень, обґрунтувати, чому потрібен бюджет, і запропонувати, як його знайти. Можливо, ви це і зробили, але формат LinkedIn не дозволяє побачити всі деталі. Моя думка базується на прочитаному, тож сприйміть це як припущення. Мені здається, ваш шеф почув загрозу замість рішення. І це не через його обмеженість, а через спосіб подання інформації. Залишу це як варіант», — висловив він свої думки.
Нещодавно ми писали про те, що маркетологиня Ксенія Ларіна висловила думку: якщо співробітник вигорів і хоче відпочити, то найкраще, що керівництво може зробити для цієї людини — це поговорити з нею про перспективу звільнення. Адже часто в таких випадках співробітник не зможе відновитися та повернутись до роботи вмотивованим за короткий період часу.
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
У TikTok набирає обертів новий тренд — тихе звільнення.
Що таке quiet quitting, чому воно виникає та чому зумери не хочуть викладатися на роботі на повну
У TikTok набуває обертів тренд quiet quitting — «тихе звільнення». Тренд отримав популярність після появи TikTok-відео від користувача @zaidleppelin. У ньому автор пояснює, що робота — це лише частина життя. «Цінність людини не визначається її працездатністю», — заявляє zaidleppelin у відео, що стало вірусним. Розповідаємо, що таке «тихе звільнення», чому воно виникло масе зараз та які наслідки матиме.