🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Рекрутерка розповіла, що вона ніколи не читала інформацію про компанію перед співбесідою, але дехто з айтівців із нею не згоден. Ось їхні аргументи

Рекрутерка Анна Котенко, коли влаштовувалась на роботу, читала вакансію на job-сайтах, там же дивилась опис про компанію. Але вона говорить, що ніколи не гукала додаткову інформацію про компанію. Чому фахівчиня вважає раціональним такий підхід і чи притримуються цієї стратегії інші айтівці й що вони думають із цього приводу.

1 коментар
Рекрутерка розповіла, що вона ніколи не читала інформацію про компанію перед співбесідою, але дехто з айтівців із нею не згоден. Ось їхні аргументи

Рекрутерка Анна Котенко, коли влаштовувалась на роботу, читала вакансію на job-сайтах, там же дивилась опис про компанію. Але вона говорить, що ніколи не гукала додаткову інформацію про компанію. Чому фахівчиня вважає раціональним такий підхід і чи притримуються цієї стратегії інші айтівці й що вони думають із цього приводу.

«Коли лізеш читати інфу про компанію, то обовʼязково потрапиш на відгуки. Там прочитаєш про затримки з/п, тирана-менеджера й про те, що у HR якась незрозуміла бородавка на носі. І ось ти на співбесіді, сидиш і дивися на цю бородавку, не думаючи більше ні про що. І тоді на питання „А що ви про нас знаєте? Що читали?“ (чомусь його полюбляють задавати й досі), ти ризикуєш вивалити все, що читав у відгуках, і тоді ти точно не пройдеш співбесіду», — пояснює причини свого підходу Анна Котенко і вважає, що так саме, як вона презентує себе як кандидата, фахівець із наймання має презентувати компанію-працедавця. Але додає, що це стосується ситуацій, коли йдеться про вакансії, які на етапі перемовин про співбесіду у неї не викликають сумнівів. В іншому випадку фахівчиня шукає відгуки про компанію.

Дехто з айтівців вважає, що надмірна обізнаність інколи навіть шкодить. «Буває таке, що на питання „що ви знаєте про нас?“ виявиться, що кандидат дуже багато всього знає, і певних людей це може й навіть насторожити на кшталт „звідки цей розвідник чи розвідниця береться взагалі?“» — зазначає Senior iOS Developer Денис Мельник.

З ним погодилась Project Manager Оксана Аляєва, яка з подібною ситуацією стикалася особисто. «Розкопала на власників позовні діла, участь у дуже сумнівних штуках, які в майбутньому могли й таки привели до проблем в роботі компанії», — розповіла Оксана, згадуючи, як вона про стан цих справ поцікавилася на співбесіді. Але тоді ця ситуація склалась на її користь, бо фахівчиня отримала вичерпну відповідь, яка її задовольнила, прийняла офер і не пожалкувала про нього. 

IT Recruiter Валерія Панкова, наприклад, завжди шукає інформацію про компанію-працедавця, щоб не витрачати свій час. «Бувало таке, що в деяких компаній російське коріння, і я рада, що виявила це на етапі ресьорчу, а не після всіх етапів процесу», — згадує вона. Крім того, рекрутерка вважає, що погані відгуки є всюди й не треба чіплятись за один кейс. Але водночас додає, що в ситуації, коли кожен другий відгук про затримки зарплати чи якісь проблемні моменти, то це теж тривожний дзвіночок. Також Валерія зауважує, що, як рекрутерка, завжди цінує, коли кандидати щось читали про компанію, хоча й завжди презентує її на співбесіді.

А ось Frontend developer Максим Могила не переглядає відгуки саме через ті причини, які Анна Котенко згадала в пості. Проте перед співбесідою читає про напрям діяльності компанії, робочі умови й технології, з якими працює. «Розробнику, думаю, важливіше всього якраз технології бачити, бо їх є тисячі на ринку й треба буде на співбесіді акцентувати, з якими мав досвід і які проблеми вирішував або про які маєш уявлення (щоб упевнено (або не дуже) заявити — зможу вивчити менш ніж за день у разі потреби», — додає він.

Є ще варіанти, коли айтівці спочатку отримують інформацію про компанію на співбесіді, а лише після цього починають ресьорч додаткових даних про потенційного працедавця. Так робить EdTech і L&D Leader Анна Гнибіда. «У таких випадках легше сформувати правильну картинку. 
Бо ти бачиш те, що тобі показали на співбесіді, потім бачиш відгуки про компанію й зіставляєш, де вони були чесними, а де повністю прикрасили правду», — пояснює вона, але зауважує, що питання «Що ви знаєте про компанію?» викликає в неї негатив і порівняння з іспитом.

Крім того, фахівчиня додає, що сайт майбутнього (ймовірного) роботодавця зазвичай узагалі намагається не дивитися далі головної сторінки. «Співбесіда — це дійсно як перше побачення, і, якщо почати розказувати хлопцеві про нього самого, то навряд чи вас запросять на друге», — пише вона.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Скоро офер даватимуть тим хто зробив більше помилок, а не ідеально відповів». Айтівець пожалівся що «спалив» кандидата на застосуванні ChatGPT на співбесіді і запитав що з цим робити. Спільнота пропонує варіанти
«Скоро офер даватимуть тим, хто зробив більше помилок, а не ідеально відповів». Айтівець пожалівся, що «спалив» кандидата на застосуванні ChatGPT на співбесіді, і запитав, що з цим робити. Спільнота пропонує варіанти
По темi
«Скоро офер даватимуть тим, хто зробив більше помилок, а не ідеально відповів». Айтівець пожалівся, що «спалив» кандидата на застосуванні ChatGPT на співбесіді, і запитав, що з цим робити. Спільнота пропонує варіанти
«Чому новому може навчити компанію кандидат який згодом стане співробітником». Що б IT-фахівці відповіли на це питання на співбесіді
«Чому новому може навчити компанію кандидат, який згодом стане співробітником». Що б IT-фахівці відповіли на це питання на співбесіді
По темi
«Чому новому може навчити компанію кандидат, який згодом стане співробітником». Що б IT-фахівці відповіли на це питання на співбесіді
«Для цієї вакансії це обов’язковий пункт». Тестувальник розповів що рекрутери перед співбесідами запитують чи має кандидат відстрочку від мобілізації
«Для цієї вакансії це обов’язковий пункт». Тестувальник розповів, що рекрутери перед співбесідами запитують, чи має кандидат відстрочку від мобілізації
По темi
«Для цієї вакансії це обов’язковий пункт». Тестувальник розповів, що рекрутери перед співбесідами запитують, чи має кандидат відстрочку від мобілізації
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
«Пастка початківця». 5 найпоширеніших помилок джунів на співбесідах та як їх уникнути
Напевно, кожен хоч раз у своєму житті переживав ситуацію, коли після співбесіди замість запрошення на роботу приходила відмова. «Як же так? Це несправедливо!», — чимало з нас корили долю і не розуміли, що пішло не так. Катерина Нікітіна, SoftServe IT Academy Recruiter, розповіла про п’ять найпопулярніших помилок кандидатів-початківців на співбесідах.
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення

Коментар прихований за порушення правил коментування.