Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Hot! dev.media шукає менеджера з продажу спецпроєктів

«Соцмережі — це помийка, де я деградую під видуманим ім’ям». Чи треба рекрутерам моніторити соцмережі айтішників і шукати їх цифровий слід

Розпочалася бурхлива дискусія навколо допису рекрутера Євгена Гайдученка стосовно того, чи варто представникам роботодавця та HR-ам перевіряли соцмережі кандидатів.

Залишити коментар
«Соцмережі — це помийка, де я деградую під видуманим ім’ям». Чи треба рекрутерам моніторити соцмережі айтішників і шукати їх цифровий слід

Розпочалася бурхлива дискусія навколо допису рекрутера Євгена Гайдученка стосовно того, чи варто представникам роботодавця та HR-ам перевіряли соцмережі кандидатів.

«В українському рекрутингу не прийнято — так щоб повально — перевіряти цифровий слід кандидата. Тобто перед тим, як запросити в команду, дивитись всі доступні профілі в різних мережах — Facebook, Instagram, TikTok, Twetter тощо», — пише Гайдученко.

При цьому, за його словами,  для деяких європейських роботодавців така перевірка разом з перевіркою рекомендацій — норма.

«В нас же деякі кандидати реагують так, ніби як про таке взагалі могли подумати, ніби перевірити рекомендації від інших роботодавців — то порушення особистих меж», — обурюється Гайдученко.

На його думку, ця норма стане більш розповсюдженою найближчими роками.

Під дописом Євгена — понад дві сотні коментарів. Розробники часто не погоджуються із необхідністю моніторингу їхніх соцмереж. Та є й альтернативна точка зору. Зібрали найцікавіше. 

Незадоволених айтішників, у соцмережах яких копирсаються рекрутери, вистачає.

JS-розробник створив інтерактивне резюме і попросив у рекрутерів та колег його оцінити. У LinkedIn активно обговорюють
JS-розробник створив інтерактивне резюме і попросив у рекрутерів та колег його оцінити. У LinkedIn активно обговорюють
По темi
JS-розробник створив інтерактивне резюме і попросив у рекрутерів та колег його оцінити. У LinkedIn активно обговорюють

Здається, вивчення цифрового сліду вже давно стало реальністю.

Bubble: навіщо розробнику Twitter і як ним правильно користуватися
Bubble: навіщо розробнику Twitter і як ним правильно користуватися
По темi
Bubble: навіщо розробнику Twitter і як ним правильно користуватися
«До біса тестові завдання». Графічний дизайнер з 10-річним досвідом провалив сім тестових поспіль. LinkedIn обурений
«До біса тестові завдання». Графічний дизайнер з 10-річним досвідом провалив сім тестових поспіль. LinkedIn обурений
По темi
«До біса тестові завдання». Графічний дизайнер з 10-річним досвідом провалив сім тестових поспіль. LinkedIn обурений

Є й унікальні коментарі щодо роботи рекрутерів.

Співвласник німецької Lindenvalley Фелікс Вайнштайн видалив всі коментарі та профіль з LinkedIn після скандалу
Співвласник німецької Lindenvalley Фелікс Вайнштайн видалив всі коментарі та профіль з LinkedIn після скандалу
По темi
Співвласник німецької Lindenvalley Фелікс Вайнштайн видалив всі коментарі та профіль з LinkedIn після скандалу

Та на перегрітому ринку постійний моніторинг профілів айтішників навряд чи стане трендом, вважають окремі розробники.

А чи відкриваєте ви свої профілі у соцмережах для рекрутерів та потенційних роботодавців? Розкажіть нам в коментарях та  підписуйтесь на наш Telegram-канал.

«Тайтли в IT - це суцільна нісенітниця». У LinkedIn бурхлива дискусія: як швидко можна дорости до senior
«Тайтли в IT — це суцільна нісенітниця». У LinkedIn бурхлива дискусія: як швидко можна дорости до senior
По темi
«Тайтли в IT — це суцільна нісенітниця». У LinkedIn бурхлива дискусія: як швидко можна дорости до senior
«Декрет створює для жінки закриті двері до компаній». Чи є сексизм та дискримінація в IT: LinkedIn обговорює
«Декрет створює для жінки закриті двері до компаній». Чи є сексизм та дискримінація в IT: LinkedIn обговорює
По темi
«Декрет створює для жінки закриті двері до компаній». Чи є сексизм та дискримінація в IT: LinkedIn обговорює
Рекрутерку обурив запит на $8000 при 25 роках досвіду. Розробник пояснив звідки такі цифри: подробиці LinkedIn-скандалу
Рекрутерку обурив запит на $8000 при 2,5 роках досвіду. Розробник пояснив, звідки такі цифри: подробиці LinkedIn-скандалу
По темi
Рекрутерку обурив запит на $8000 при 2,5 роках досвіду. Розробник пояснив, звідки такі цифри: подробиці LinkedIn-скандалу
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому телеграмі
Айтішник розробив та створив болід власноруч.

Дивіться на каналі dev.ua тест-драйв спорткара.

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.
Читайте також
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn  запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа. 
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
LinkedIn визначає профілі українців як «російські». Як провести «дерусифікацію» сторінки в мережі
Це призводить до того, що ваш профіль частіше показується російським HR-спеціалістам.
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
«Сталася ситуація, якої не мало бути». Genesis втрапив у репутаційний скандал, дозволивши рекрутерам використовувати свій бренд для найму. На що жаліються кандидати
Розробник Нікола Щупило опублікував в LinkedIn сріншот переписки з рекрутеркою, що представилася від імені компанії IntellectoKids та холдингу Genesis, який викликав дискусію серед користувачів спільноти. 
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
«Навряд чи можна вірити фідбекам компаній». Тестове в IT: робити чи не робити? Відповідають айтішники
Дизайнерка Анна Лазурко поскаржилася в LinkedIn, що жодна компанія, у яку вона робила тестове, не надала фідбек за її проханням чи без нього. «Отримали, ігнорили на тиждень-два, а потім „рухаємося з іншим кандидатом“. Це взагалі єдина фраза, якою мені відмовляють. Як зрозуміти, що ти робиш щось не так і не те, коли нема жодного фідбеку?», — запитала розчарована спеціалістка. 

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.