💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉
Анна НагорнаРобота
14 січня 2022, 19:20
2022-01-14
Революція в корпоративній культурі. Які компанії вже перейшли на 4-денний робочий тиждень
Пандемія, віддалена робота, турбота про ментальне і фізичне здоров’я змусили роботодавців переглянути класичний офісний графік. Всі вже давно звикли, що IT-компанії пропонують співробітникам гібридний формат. Але, здається, скоро все зайде набагато далі — ряд компаній перейшли або збираються перейти на 4-денний робочий тиждень.
Фінтех-стартап із Сан-Франциско Bolt (не плутати з однойменною литовською службою таксі і доставки) в січні офіційно перейшов на 4-денний робочий тиждень. Компанія три місяці тестувала новий графік. І експеримент підтвердив три ключові цілі, яких стартап хотів досягти: підвищилася продуктивність, залучення і добробут співробітників.
Bolt став першим «єдинорогом» на ринку технологічних стартапів, які перейшли на чотириденку, написав у Twitter засновник Райан Бреслоу.
Але не першою компанією в США, яка скоротила робочий тиждень для співробітників.
thredUP
Американська компанія thredUP, яка розробляє маркетплейс для одягу, в 2021 році перейшла на 4-денний робочий тиждень. При цьому зберегла колишні зарплати.
Ось як відізвалися про графік компанії один зі співробітників, андроїд-розробник з України. Офіс з розробки thredUP є в Києві.
Kickstarter
У компанії помітили, що віддалена робота зробила співробітників щасливішими. Тому там вирішили не зупинятися, і з 2022 року в пілотному режимі перейти на чотириденний тиждень. Робочі години скоротяться з 40 до 32.
Таким чином Kickstarter сподівається поліпшити настрій співробітників, підвищити їх залученість і навчитися ефективно використовувати час і сили.
Однак, компанія ще не до кінця розуміє, як організовувати наради, давати відгули й будувати роботу відділів, які цілодобово спілкуються з авторами й спонсорами.
Panasonic
Японський виробник техніки збирається ввести опціональний чотириденний робочий тиждень. Тобто, співробітники Panasonic зможуть самостійно вибирати, чи хочуть вони працювати чотири дні або п’ять днів на тиждень.
У компанії вважають, що додатковий вихідний дасть співробітникам можливість відвідувати заняття, займатися волонтерством і навіть підробляти на іншій роботі.
Ще у 2019 році 4-денний тиждень тестував Microsoft у своєму японському офісі, і відзначив багато плюсів. Зокрема, продуктивність зросла на 40%, а співробітники рідше брали відпустку. Але далі за експеримент Microsoft не пішов.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Айтішники сумують за довоєнними «плюшками» та бонусами. Однак порізали мотиваційні пакети не всі роботодавці: кілька інсайтів
Через війну деякі компанії скасували бонуси та мотиваційні пакети співробітникам, намагаючись оптимізувати бюджети та скоротити витрати через невизначеність ситуації. dev.ua вирішив запитати роботодавців, як саме та на чию користь вони переглядали мотиваційні пакети робітників.
«Розробка ігор — це завжди проблеми». Історія випускника ХПІ, який став senior-геймдизайнером та автором коміксів, і тепер знає про ігри все
Геймдизайнер Андрій Заколодний з дитинства любить відеоігри та ще школярем намагався їх створювати. З переїздом в інше місто та вступом до університету це бажання дещо відійшло на другий план. Але в результаті життя склалося так, що Андрію вдалося попрацювати у відомих на весь світ студіях, прикласти руку до Assassin’s Creed Valhalla і дорости до senior-геймдизайнера, а паралельно ще й свій комікс англійською видати.
Про нюанси роботи в ігровій індустрії, різницю між Gameloft та Ubisoft, особисті прагнення до кращого, творчі пориви та багато іншого — у його історії.