💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
31 жовтня 2023, 10:07
2023-10-31
Майже 250 ігор в Steam мають українську локалізацію і не підтримують російську
Наразі 247 ігрових проєктів в Steam вказують, що в них є переклад українською мовою і при цьому не мають російської локалізації. Близько половини з них — майбутні ігри, які ще не вийшли.
Втім список не обмежується лише іграми від українців. Наприклад, Liftoff®: FPV Drone Racing, популярна гра серед українських пілотів дронів, зроблена бельгійською студією LuGus Studios. В ній підтримуються лише три локалізації: англійська, французька та українська.
Той факт, що помітні світові ігрові релізи, такі як Meet Your Maker та Lords of the Fallen виходять без російської локалізації, але мають українську, породжує цікаві прецеденти.
Відомі випадки, коли росіяни робили автоматичний машинний переклад з української на російську в Lords of the Fallen. І, оскільки їхній фанатський русифікатор заміняє файли українського перекладу, то в статистику Steam для розробників та видавців росіяни зараховувалися як гравці з українською локалізацією, що дещо сприяє її просуванню.
Краса та меланхолія кінця світу. За що світ полюбив The Last of Us?
2 вересня 2022 — дата виходу ремейку The Last of Us, який отримав назву The Last of Us Part I. Доцільність випуску повного ремейку, який робили з нуля для не настільки старої гри ще стоїть під питанням. Але заслуг першоджерела він не зменшує.
Адже 2013 року The Last of Us стала справжнім одкровенням для ігрової індустрії. Один із останніх ексклюзивів для PlayStation 3 остаточно вивів студію Naughty Dog у «вищу лігу», заодно продемонструвавши всьому світу, як можна робити ігри з акцентом на наратив. І на честь релізу рімейку ми вирішили згадати оригінал, який назавжди залишив слід у ігровій індустрії.
Професії у геймдеві. Хто такий левел-дизайнер і як ним стати?
Ми продовжуємо нашу рубрику, присвячену професіям у геймдеві. Тема нового матеріалу в ній — левел-дизайн. Його вважають підвидом геймдизайну, але все-таки практично кожна студія хоче окрему людину на позицію левел-дизайнера. Адже у цій спеціальності вистачає своїх нюансів та особливостей.
Розібратися з ними всіма нам допоміг досвідчений левел-дизайнер зі студії Fractured Byte Дмитро Нестеренко. Також він веде свій блог Game Designer Notes про геймдизайн в цілому, в якому розбирає багато цікавих нюансів розробки ігор.